venerdì 3 ottobre 2014

un pò d'amore





 Baci
Annalisa

3 commenti:

  1. Aria di anniversario?? Ma sei grande! Ogni volta cambi tecnica, cambi genere, non ti ripeti mai!! Ma dove trovi tutta questa fantasia?? E la tesi trasformata in libro delle fiabe delle fiabe non potrò mai dimenticarla!! Un abbraccio

    RispondiElimina
  2. no...veramente il mio anniversario cade a maggio ma che ci devo fare...per me gli anniversari sono un pò come San Valentino...meritano di essere festeggiati tutto l'anno. Un bacione Marita

    RispondiElimina
  3. Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që janë në vështirësi në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk mund ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe interneti ku pashë se Dr. Ediomo, një magjistar, mund t'ju ndihmojë të ktheheni të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo tha një lutje të veçantë dhe magji për mua. Për habinë time, pas 2 ditësh burri im u kthye në shtëpi. Kështu u mblodhëm dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ediomo, një asistent i fuqishëm zgjidhjesh
    1) rifitoni ish të dashurin tuaj
    2) Bashkoni burrin dhe gruan
    3) ndaloni përsëritjen e maktheve
    4) Kurë bimore për HIV dhe kancerin
    5) Unazë magjike e fuqishme
    6) bukuri fati
    7) Thyerja e obsesioneve
    8) Problemet me lindjen dhe shtatzëninë Kontaktoni me EMAIL: drediomoomiri@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349035797456

    RispondiElimina